sobota, 25 czerwca 2011

Y...

źródło: Internet

Leje się tequila,
a my gramy w bilard.
A ty - weź się nie wychylylaj.
A ja? Jestem reprezentantem styla
Group Killaz.
Co, matka nie uczyla?

Lubię kawałek "Wychylyly bymy" Kasty od zawsze, a każdego lata na nowo do mnie wraca. Tego roku temu, że... mam słabość do y, zabaw językiem polskim i słońca!

Zaczęło się chyba od stolycy - pojawiła się w komentarzu dla Pati i wyjątkowo mi się spodobała. Zaraz za nią przyszła intelygencja (stąd), potem przypomniałam sobie słowo na y, którego kiedyś podczas gry w Scrabble użył Mariusz - ydź stąd, na końcu zaś utwór Flexxipa pod tytułem... "Y" właśnie.

Swoją drogą... piosenka o igreku - sama mogłam na to wpaść.;)

Y zostało sponsorem dzisiejszego posta, ponieważ wczoraj na blogu Wiedmy zobaczyłam Yeleexpress i Wiadumości, i się w nich zakochałam.

Więcej takich oryginalnych zabaw językiem polskim, proszę!

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...