piątek, 21 stycznia 2011

Tajemnica oscypka

oscypek podhalański
źródło: e-oscypek.pl

Narzeczony mojej przyjaciółki, Steve, jest Szkotem zakochanym i w Polce, i w Polsce. Jest też wielkim fanem pierogów oraz oscypka.

Wczoraj oboje opowiadali mi o swoim pobycie w Zakopanem.

Steve: Ula, macie tutaj taki dobry, owczy ser... Ale czemu ja w Polsce nie widziałem żadnej owcy? Nawet w górach? U nas - czy to w Szkocji, czy w Walii - jedziesz samochodem albo pociągiem i wszędzie widzisz owce na pastwiskach. Ale nie ma sera!

Nie wiedziałam, co na to odpowiedzieć, więc się tylko uśmiechnęłam. Polska jest niesamowita? :)

1 komentarz:

Paweł pisze...

wyjścia są dwa:
1. albo owce wyemigrowały tak jak wielu młodych Polaków.
2. To taki sam owczy ser jak pierogi są ruskie ;)

Pozdrawiam ciepło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...