poniedziałek, 12 września 2011

Dostałam wyróżnienie!

źródło: bobyy.pl

Na początku miesiąca wzięłam udział w konkursie portalu bobyy.pl "Zostań naszym redaktorem i wygraj iPada" na najciekawszy blogowy wpis. I mój Czesław, co śpiewa, ale nie mówi po polsku, otrzymał w nim wyróżnienie!

Tym samym udało mi się dostać do II etapu konkursu - teraz jednak liczyć się będzie nie pojedynczy wpis, ale blog jako całość. Wyboru dokona komisja konkursowa, zaś użytkownicy wybiorą swojego ulubieńca w osobnym głosowaniu. 

Twórcy zwycięskich blogów otrzymają możliwość publikacji w jednym z magazynów Grupy Burda oraz nagrody. Trzymajcie więc kciuki, proszę! :-)

3 komentarze:

. pisze...

Trzymam kciuki ; )

Anonimowy pisze...

Ja również ; )

Tomasz pisze...

Jak dasz się pobawić Ipadem to ja też trzymam :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...