sobota, 24 września 2011

Zakupy albo za ojczyznę









<Dylematy albo oczywistości> to <forma lub treść> akcji, jaka <wydarzyła się albo została wymyślona> na ulicach Warszawy, w której <historia albo przyszłość><tematem albo tłem>. <Decydowanie albo posłuszeństwo> to główna z rozrywek współczesnego człowieka z naszych stron, <czasami albo często> trzeba <stawać albo położyć się> przed takimi, których rezultatem jest <życie albo unicestwienie> <własne lub cudze>.

Akcja została przeprowadzona dzięki współpracy z reżyserem Hamleta 44 Pawłem Passinim oraz <Muzeum Powstania Warszawskiego albo Centrum Serwilizmu Powszechnego>

Znalazłam Twożywo, kiedy zobaczyłam zdjęcie muralu na kamienicy w Warszawie:

fot. Adam Gut

Grafiki akcji "Strzały na mieście" oraz tekst znajdujący się pod nimi skopiowałam ze strony grupy: www.twozywo.art.pl.

Rozpadła się na początku tego roku.

PS
Twożywo + Magda Gryszko = autorzy projektu "No bo ta suka mnie prowokowała" (tutaj) - jednej z tych kampanii społecznych, która zrobiła na mnie niesamowite wrażenie. Potem była dopiero "Piaskownica"

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...